
Tapkite mūsų komandos dalimi
Ieškome profesionalaus ir atsakingo viešųjų pirkimų specialisto (-ės), kuris (-i) prisidėtų prie viešųjų pirkimų procesų valdymo ir organizavimo. Tai puiki galimybė dirbti dinamiškoje aplinkoje, kurioje skatinamas augimas, bendradarbiavimas ir inovatyvūs sprendimai.
Pagrindinės atsakomybės:
-
Viešųjų pirkimų procesų organizavimas ir vykdymas pagal LR teisės aktus;
-
Konkursinės dokumentacijos rengimas;
-
Bendravimas su tiekėjais, derybų vedimas;
-
Sutarčių sudarymas ir vykdymo priežiūra;
-
Pirkimų dokumentacijos archyvavimas ir ataskaitų rengimas;
-
Kitos su viešaisiais pirkimais susijusios užduotys.
Reikalavimai kandidatui:
-
Aukštasis išsilavinimas (pageidautina ekonomikos, teisės, viešojo administravimo ar panašiose srityse);
-
Puikūs analitiniai ir organizaciniai gebėjimai;
-
Atsakingumas, dėmesys detalėms, gebėjimas dirbti savarankiškai;
-
Geros MS Office bei e-pirkimų platformų žinios;
-
Puikūs lietuvių ir anglų kalbų įgūdžiai (raštu ir žodžiu);
-
Patirtis dirbant su viešaisiais pirkimais – privalumas.
Ką siūlome?
-
Galimybę inicijuoti pokyčius ir prisiimti atsakomybę;
-
Draugišką, palaikantį kolektyvą ir profesionalią darbo aplinką;
-
Konkurencingą atlyginimą, priklausantį nuo kompetencijos ir darbo rezultatų
-
Karjeros augimo ir nuolatinio tobulėjimo galimybes;
-
Papildomą sveikatos draudimą ir kitas socialines garantijas.
Atlyginimas:
1300 -1700 €/mėn. į rankas.
Jei norite tapti UAB "Alwark" komandos dalimi, siųskite savo CV el. paštu
cv@alwark.lt.