Įgyvendinti projektai

„LTG Infra“ pradėjo naudoti naują Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvą
Ilgamečiam UAB „Alwark“ klientui „LTG Infra“ pristatytas naujas, Švedijoje pagal specialų užsakymą pagamintas, Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvas, siekiant užtikrinti aukščiausius techninius standartus bei patikimą darbą Kauno intermodaliniame terminale (KIT). Naujasis krautuvas, sveriantis 77 tonas, leis „LTG Infra“ plėsti krovos galimybes bei teikti papildomas ir kokybiškas intermodalinių krovinių aptarnavimo paslaugas. Krautuvas gali krauti 20, 40 ir 45 pėdų konteinerius bei puspriekabes, o jo keliamoji galia siekia net 46 tonas. Unikalus hidraulinis griebtuvas suteiks daugiau universalumo bei naudojimo galimybių. Dar vienas šio krautuvo privalumas tas, jog jį galima naudoti kaip mobilų kraną.

„Džiaugiamės galėdami pristatyti Kauno intermodaliniam terminalui Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvą, pasižymintį ypatingu patikimumu bei kokybe. Šis krautuvas ne tik atitinka aukščiausius techninius standartus, bet ir užtikrina saugų ir efektyvų darbą net ir sudėtingiausiomis sąlygomis,“ – sako Mantas Lalas, „Alwark“ Klaipėdos pardavimų vadovas.

Mūsų bendrovė yra visuomet pasiruošusi teikti aukščiausio lygio aptarnavimą bei techninę priežiūrą mūsų klientui „LTG Infra“, įgyvendinančiam svarbius plėtros projektus bei siekiančiam padidinti terminalo pajėgumus, užtikrinti efektyvų tiek civilinių, tiek karinių krovinių tvarkymą. Norime pabrėžti, jog labai vertiname tarpusavio bendradarbiavimą bei „LTG Infra“ pasitikėjimą mūsų tiekiama technika bei paslaugomis.
Plačiau
Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo iš Alwark jau trečia Konecranes konteinerių keltuvą
Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo iš Alwark jau trečią Konecranes konteinerių keltuvą. Šie keltuvai pritaikyti tuščių konteinerių kėlimui. Ši technika, pasižyminti apkrovos jutimo hidraulika ir ErgoCab kabina, užtikrina darbo efektyvumą ir vairuotojo komfortą. Šis projektas parodo Alwark įsipareigojimą atitikti klientų poreikius ir padėti optimizuoti krovos operacijas.
Plačiau
Darbus Klaipėdos uoste pradeda didžiausias hidraulinis kranas Baltijos šalyse
Iš Suomijos į Klaipėdą uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse hidraulinis kranas „Mantsinen 300“, kurio pajėgumas siekia iki 1300 tonų per valandą. Naująjį kraną pagal specialų užsakymą pristatė krovos, sandėliavimo, technikos pardavimo, nuomos bei aptarnavimo paslaugas Baltijos šalyje teikianti bendrovė „Alwark“.
Plačiau
SBA grupės įmonei Germanika pristatyti septyni nauji Linde krautuvai
Naujieji krautuvai jau dirba viename didžiausių ir moderniausių baldų fabrikų Lietuvoje
 
Plačiau

LTG investavo į techniką, pritaikytą abiejų standartų vėžių aptarnavimui

2021-02-11
Vietoje dviejų – vienas universalus

Lietuvos geležinkelių infrastruktūroje šiuo metu turime dvi skirtingas vėžes: senąją 1520 mm ir naująją europinę – 1435 mm. Naujieji lokotraktoriai „Terberg/Zagro RR282“, kuriuos įsigijo „LTG Cargo“,  pakeis manevrinius lokomotyvus. Naujoji technika leidžia atlikti manevravimo darbus ant dviejų skirtingų vėžių: pakanka turėti vieną šio tipo lokotraktorių, pritaikytą naudoti abiejų vėžių dydžiams, tuo tarpu naudojant kitą techniką, reikėtų naudoti du skirtingus manevrinius lokomatyvus.
„Atnaujindami riedmenų traukos parką trimis naujais lokotraktoriais, pritaikytais dviejų tipų pločio vėžėms bei su šių vėžių riedmenims būdingomis automatinėmis sankabomis, įvertinome visus teigiamus aspektus. Lokotraktoriaus kaina yra maždaug tris kartus mažesnė nei lokomotyvo, išlaidos jo techninei priežiūrai ir remontui taip pat mažesnės. Lokotraktoriai gali būti valdomi nuotolinio valdymo pulteliu, todėl nereikalingas traukinių konduktorius“, – teigia „LTG Cargo“ projektų vadovas Mantas Neciunskas.
Šio lokotraktoriaus kaina, eksploataciniai kaštai bei kuro sąnaudos mažiausiai tris kartus mažesnės nei standartinio panašaus pajėgumo manevrinio lokomotyvo.

Galimybė greičiau pristatyti krovinius

Įprastai „LTG Cargo“, perveždama krovinius magistraliniu geležinkeliu, juos pristato iki geležinkelio krovos stotyse – iš ten toliau krovinių pervežimą iki savo teritorijos klientai vykdo savarankiškai arba tokią funkciją patiki vežėjui.
Tačiau didėjant tempams bei apimtis, vis daugiau verslo klientų nori kuo greičiau ir paprasčiau gauti krovinius į galutinę vietą. Kad klientų lūkesčiai būtų patenkinti, reikėjo ieškoti sprendimų, kaip patobulinti procesus.
„Vienas didžiausių šios įrangos privalumų – mobilumas. Ši technika nesunkiai nuvažiuoja nuo bėgių ir gali riedėti automobilių keliais. Taip pat nesudėtingai galima pervažiuoti sava eiga iš vienos geležinkelių stoties į kitą, taip trumpinant kelią bei atliekamo darbo laiką.
Kitas nemažas šios įrangos privalumas – valdymas nuotoliniu būdu su specialiai tam pritaikytu pultu. Taip sutaupomi darbo jėgai skirti kaštai, kadangi vagonų manevravimui pakanka ir vieno žmogaus. Šis lokotraktorius gali tempti net iki 2800 tonų sveriantį vagonų sąstatą“, – naujų lokotraktorių privalumus vardina „Alwark“ Klaipėdos atstovybės vadovas Mantas Lalas. 

Svarsto apie didesnius technikos atnaujinimus

M. Lalas pastebi, kad užklausų dėl inovatyvios technikos kasmet vis daugėja, tad, norint išlikti konkurencingam šioje rinkoje, privalu ne tik taikyti inovacijas savo versle, bet ir nuolat stebėti, atsižvelgti bei gebėti jas pasiūlyti klientams.
„Lokotraktoriai sunaudoja tris kartus mažiau degalų negu lokomotyvai, proporcingai trigubai mažiau išskiria CO2 į aplinką. Taip pat skleidžia mažesnį triukšmą. Ši technika, lyginant su lokomotyvais, turi daug pranašumų, kuriuos norime įsivertinti, nes planuojame pakeisti didesnę dalį manevrinių lokomotyvų“, - teigia „LTG Cargo“ projektų vadovas.

Įgyvendinti projektai

„LTG Infra“ pradėjo naudoti naują Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvą
Ilgamečiam UAB „Alwark“ klientui „LTG Infra“ pristatytas naujas, Švedijoje pagal specialų užsakymą pagamintas, Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvas, siekiant užtikrinti aukščiausius techninius standartus bei patikimą darbą Kauno intermodaliniame terminale (KIT). Naujasis krautuvas, sveriantis 77 tonas, leis „LTG Infra“ plėsti krovos galimybes bei teikti papildomas ir kokybiškas intermodalinių krovinių aptarnavimo paslaugas. Krautuvas gali krauti 20, 40 ir 45 pėdų konteinerius bei puspriekabes, o jo keliamoji galia siekia net 46 tonas. Unikalus hidraulinis griebtuvas suteiks daugiau universalumo bei naudojimo galimybių. Dar vienas šio krautuvo privalumas tas, jog jį galima naudoti kaip mobilų kraną.

„Džiaugiamės galėdami pristatyti Kauno intermodaliniam terminalui Konecranes SMV 4628 CC5 krautuvą, pasižymintį ypatingu patikimumu bei kokybe. Šis krautuvas ne tik atitinka aukščiausius techninius standartus, bet ir užtikrina saugų ir efektyvų darbą net ir sudėtingiausiomis sąlygomis,“ – sako Mantas Lalas, „Alwark“ Klaipėdos pardavimų vadovas.

Mūsų bendrovė yra visuomet pasiruošusi teikti aukščiausio lygio aptarnavimą bei techninę priežiūrą mūsų klientui „LTG Infra“, įgyvendinančiam svarbius plėtros projektus bei siekiančiam padidinti terminalo pajėgumus, užtikrinti efektyvų tiek civilinių, tiek karinių krovinių tvarkymą. Norime pabrėžti, jog labai vertiname tarpusavio bendradarbiavimą bei „LTG Infra“ pasitikėjimą mūsų tiekiama technika bei paslaugomis.
Plačiau
Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo iš Alwark jau trečia Konecranes konteinerių keltuvą
Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo iš Alwark jau trečią Konecranes konteinerių keltuvą. Šie keltuvai pritaikyti tuščių konteinerių kėlimui. Ši technika, pasižyminti apkrovos jutimo hidraulika ir ErgoCab kabina, užtikrina darbo efektyvumą ir vairuotojo komfortą. Šis projektas parodo Alwark įsipareigojimą atitikti klientų poreikius ir padėti optimizuoti krovos operacijas.
Plačiau
Darbus Klaipėdos uoste pradeda didžiausias hidraulinis kranas Baltijos šalyse
Iš Suomijos į Klaipėdą uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse hidraulinis kranas „Mantsinen 300“, kurio pajėgumas siekia iki 1300 tonų per valandą. Naująjį kraną pagal specialų užsakymą pristatė krovos, sandėliavimo, technikos pardavimo, nuomos bei aptarnavimo paslaugas Baltijos šalyje teikianti bendrovė „Alwark“.
Plačiau
SBA grupės įmonei Germanika pristatyti septyni nauji Linde krautuvai
Naujieji krautuvai jau dirba viename didžiausių ir moderniausių baldų fabrikų Lietuvoje
 
Plačiau