Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo iš Alwark jau trečią Konecranes konteinerių keltuvą. Šie keltuvai pritaikyti tuščių konteinerių kėlimui. Ši technika, pasižyminti apkrovos jutimo hidraulika ir ErgoCab kabina, užtikrina darbo efektyvumą ir vairuotojo komfortą. Šis projektas parodo Alwark įsipareigojimą atitikti klientų poreikius ir padėti optimizuoti krovos operacijas.
Iš Suomijos į Klaipėdą uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse hidraulinis kranas „Mantsinen 300“, kurio pajėgumas siekia iki 1300 tonų per valandą. Naująjį kraną pagal specialų užsakymą pristatė krovos, sandėliavimo, technikos pardavimo, nuomos bei aptarnavimo paslaugas Baltijos šalyje teikianti bendrovė „Alwark“.
Krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“, priklausanti „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupei, atnaujino riedmenų traukos parką naujais lokotraktoriais, kurie pritaikyti ne tik senajai geležinkelio vėžei, bet ir naujajai europinei.
Klaipėdos konteinerių terminalas įsigijo iš Alwark jau trečią Konecranes konteinerių keltuvą. Šie keltuvai pritaikyti tuščių konteinerių kėlimui. Ši technika, pasižyminti apkrovos jutimo hidraulika ir ErgoCab kabina, užtikrina darbo efektyvumą ir vairuotojo komfortą. Šis projektas parodo Alwark įsipareigojimą atitikti klientų poreikius ir padėti optimizuoti krovos operacijas.
Iš Suomijos į Klaipėdą uostą atplukdytas didžiausias Baltijos šalyse hidraulinis kranas „Mantsinen 300“, kurio pajėgumas siekia iki 1300 tonų per valandą. Naująjį kraną pagal specialų užsakymą pristatė krovos, sandėliavimo, technikos pardavimo, nuomos bei aptarnavimo paslaugas Baltijos šalyje teikianti bendrovė „Alwark“.
Krovinių vežimo bendrovė „LTG Cargo“, priklausanti „Lietuvos geležinkelių“ (LTG) grupei, atnaujino riedmenų traukos parką naujais lokotraktoriais, kurie pritaikyti ne tik senajai geležinkelio vėžei, bet ir naujajai europinei.